مجموعه ها

مشکل عدم نمایش مکان من در گوگل مپ .:. عدم ثبت آیکون در گوگل مپ ویژه

 

 چرا مکان من در گوگل مپ قابل مشاهده نیست؟

چرا گوگل مپ من بدون جستجو نشان داده نمی شود؟

چرا برچسب یا لیبل گوگل مپ من قابل مشاهده نیست؟

دلیل مشکل عدم نمایش گوگل مپ چیست؟

در اینکه امروزه هر شغلی باید مکان خود را در گوگل مپ ثبت نماید شکی نیست!

اما گاهی مکان نما نمایش داده نمی شود. یا کلا زمان جستجو نمی توانیم آن را بیابیم. چرا؟ با تبریز 118 همراه باشید تا دلایل اصلی عدم نمایش گوگل مپ را بررسی کنیم:

  1. هنوز گوگل مپ شما به تایید گوگل نرسیده است.
  2. گوگل مپ شما تایید شده و در مرحله ی راستی آزمایی از طرف گوگل است.
  3. کلمات کلیدی وارد شده با کلمات کلیدی گوگل مپی که ثبت شده همخوانی ندارد.

گوگل از الگوریتم های بسیار پیچیده ای برای راستی آزمایی یک کسب و کار استفاده می کند که گاهی پروسه ی تایید،راستی آزمایی و بهینه سازی آن از یک روز تا سه ماه طول می کشد. در طی این یک روز تا سه ماه فرآیند های مختلفی از جمله اعتبار اکانتی که با آن گوگل مپ ثبت شده، نمایش دادن اطلاعاتی که ثبت کرده اید به کاربران و راستی آزمایی آنها، بررسی تصاویر ثبت شده و راستی آزمایی آنها، بررسی نظرات و رتبه های ستاره داری که برای مکان شما ثبت شده اند، بررسی راستی و میزان جستجوهای انجام شده در مورد مکان شما و مواردی از این انجام می شود. پس اگر مشکل عدم مشاهده گوگل مپ دارید، عجله نداشته باشید و به گوگل یک مدت زمان نسبتا میان مدت بدهید تا با تایید اعتبار مکان شما آن را به صدر جستجوها بیاورد. اعتبار اکانتی که گوگل مپ را ثبت نموده بسیار مهم می باشد. معمولا ثبت مکان توسط یک اعتبار حرفه ای گوگل مپ با امتیاز بالا در زمینه ی مشارکت های گوگل تاثیر فراوانی در مدت زمان تایید شدن یا اعتبار مکان ثبت شده دارد. همچنین تعداد جستجوهای انجام شده در مورد شغل شما موجب بهینه سازی و افزایش سئوی گوگل مپ شما می شود که کسب و کار شما را بهتر قابل نمایش می کند. پس یکی از بهترین راه ها برای نمایش راحتتر و سریعتر گوگل مپ شما، اشتراک گذاری آن در صفحات اجتماعی شماست. علاوه بر دلایل ذکر شده، ثبت گوگل مپ توسط یک سئوکار حرفه ای با رعایت مسائل بهینه سازی و مخصوصا کلمات کلیدی ویژه ی کسب و کار موجب افزایش اعتبار مکان ثبت شده می شود.

به خاطر داشته باشید همانطور که همه ی ما انتظار اطلاعات صحیح و بدون عیب و نقصی از گوگل مپ داریم، گوگل مپ نیز باید این اطمینان را در مورد گوگل مپ ثبت شده ی ما داشته باشد و این مسئله فقط از طریق بررسی ها و راستی آزمایی های خود گوگل امکان پذیر است و مطمئن باشید تیم تبریز118 تمام تلاش خود را برای ثبت و بهینه سازی مکان گوگل مپ شما انجام خواهد داد.

 

منبع : تبریز118

خواندن 8675 دفعه

نظرها

Top
We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. More details…