مجموعه ها

ویژگی های یک گارسون همه فن حریف ! + بهترین رستوران های تبریز

همه فکر می کنند گارسون رستوران بودن کاری ندارد! پیش خدمت فقط سرو غذا می کند و سفارش دریافت می کند. اما در حقیقت، گارسون بودن، ویژگی های یک گارسون خوب، وظایف گارسون خیلی بیشتر از این حرفهاست. انتظارات امروزه از گارسون ها خیلی بالاتر رفته؛ مشتریان خدمات درجه یک و رفاه در رستوران را عادی ترین چیز ممکن می دانند. حتما می دانید که گارسون در افزایش این رضایت مشتری نقش مهمی دارد. با سایت تبلیغات مشاغل همراه باشید تا باهم در مورد ویژگی های یک گارسون همه فن حریف صحبت کنیم. همچنین می توانید برای مشاهده بهترین رستوران های تبریز به لیست رستوران های تبریز مراجعه نمایید.

ویژگی های یک گارسون همه فن حریف

گارسون کیست؟

گارسون یا همان پیشخدمت کسی است که وظیفه ی ثبت سفارش مشتری، انتقال غذا سر میز مشتری و پذیرایی از او را بر عهده دارد. گارسون ها وظیفه دارند همواره توجه خود را صرف مشتری کرده و از فراهم شدن رضایت حداکثری مشتری اطمینان حاصل نمایند؛ در غیر اینصورت تمام تلاش خود را برای کسب رضایت مشتری انجام دهند.

 

وظایف یک گارسون

خوشامد گویی به مشتری

ارائه منو و راهنمایی در مورد انتخاب غذا

دریافت سفارش مشتری

انتقال سفارشات به آشپزخانه

سرو غذا و نوشیدنی برای مشتری

رسیدگی به رضایت و نیازهای مشتری

تمیز کردن میز و مرتب کردن صندلی ها

 

وظایف جانبی:

مرتب و آپدیت کردن تابلوها

پر کردن چاشنی ها به صورت مکرر

رسیدگی به نمکدان و فلفل دان ها

تمیز و مرتب کردن منو ها

چیدن و روشن کردن شمع ها

چیدن میز برای مشتری

چیدن دستمال سفره

ویژگی های گارسون رستوران حرفه ای

گارسون یا ویتر؟

خیلی از افراد تصور می کنند گارسون و ویتر یک شخص هستند یا به عبارتی یک عنوان شغلی دارند در صورتی که وجه تمایزهایی بین گارسون و ویتر نیز هست. ویتر سالن دار یک رستوران است که وظیفه ی ایجاد ارتباط با مشتری، راهنمای ثبت سفارش مشتری، مشاوره و کمک به انتخاب بهتر غذا، ارائه ی توضیحات لازم در مورد غذاها و منو، ترکیبات غذاها یا روش طبخ آنها را بر عهده دارد.

شاید در ظاهر بعد از کمی فکر بگویید خب هردوی اینها که یکی هستند؛ اما ویتر باید از مهارت های دیگری چون قدرت و مهارت کلامی، ارتباطی و اجتماعی بالایی برخوردار باشد. گارسون کسی است که وظیفه ی ارائه ی خدمت به مشتریان را دارد و سفارشات را سر میز مشتری قرار می دهد. اما ویتر منتظر می ماند مشتری غذا را تمام کند؛ وظیفه ی پاسخگویی به سوالات مشتری را بر عهده دارد و به مهارت و توانایی های بیشتری در مقایسه با یک گارسون نیاز دارد. می توانید بهترین رستوران های تبریز از نظر خدمات را در لیست رستوران های تبریز مشاهده نمایید.

 

ویژگی های یک ویتر خوب

ارتباطات قوی کلامی

خوش برخورد و اخلاق مدار

مسلط به امکانات، خدمات و منو

توانایی دریافت نارضایتی های مشتریان، حل و فصل مشکلات و شکایان آنها

توانایی در انجام کارهای هماهنگی، گروهی و تعامل با سایر همکاران

آشنایی با صندوقداری

توانایی سازماندهی نیازها و درخواست های میزهای مختلف به صورت همزمان

دقت و تمرکز حواس

لیست رستوران های تبریز

راهنمای استخدام یک گارسون حرفه ای

گارسون کسی است که نزدیک ترین ارتباط را به صورت مستقیم با مشتریان دارند پس به عبارتی ذهنیت مشتری را می سازد. در ادامه با سایت تبلیغات مشاغل همراه باشید تا در مورد نحوه استخدام گارسون مناسب صحبت کنیم.

شخصیت، اولویت اصلی

مهمترین و اولین مسئله، انتخاب یک شخصیت خوب است. بررسی کنید آیا خودتان از هم نشینی و صرف غذا با فردی که داوطلب کار در سمت گارسون است، لذت می برید؟ اگر نه آن فرد را فراموش کنید چون اولین افرادی که مشتریان با آنها ارتباط برقرار می کنند گارسون ها هستند. گارسون ها در ایجاد ذهنیت برند نقش دارند و حتی می توان گفت سفیر برند رستوران شما محسوب می شوند.

اولین برداشت ها مهم هستند.

برداشت اولیه در فرآیند مصاحبه خیلی مهم است. یادتان نرود گارسون در نگاه اول باید تاثیرات اولیه مقبول و خوبی روی مشتری بگذارند. پس اگر بتوانند روی شما تاثیر اولیه خوب و دلنشینی داشته باشند، مطمئن باشید برای مشتری هم همینطور خواهند بود. تاثیر اولیه را عواملی مانند ظاهر و پوشش، آراستگی، نحوه ی صحبت درباره ی خود و معرفی خود، رفتار کلی و اولیه ی فرد تعیین می کنند.

از آنها سوالات شخصی هم بپرسید.

اگر می خواهید فرد متقاضی را راحتتر و بهتر بشناسید، می توانید در مورد فیلم، کتاب، آهنگ یا سرگرمی های او بپرسید، یا شاید دلتان بخواهد بدانید چه نوع غذایی دوست دارند. البته فراموش نکنید شما فقط می خواهید آنها را بشناسید و نه بیشتر.

درباره ی واکنش آنها در مورد موقعیت های فرضی هم بپرسید.

اگر مشتری بیش از نیمی از غذای خود را دست نخورده پس بفرستد گارسون چه کار خواهد کرد؟ باید فرد متقاضی بتواند شرایط سخت را مدیریت کرده و عملکرد قابل قبولی از خود نشان دهد.

جای مشتری باشید.

از نقش مدیریت رستوران کناره گیری کنید و در نقش مشتری، از آنها بخواهید برای شما شغل گارسون یا سالن کاری را ایفا کنند. بخواهید نشان دهند چگونه از مشتریان استقبال خواهند کرد، چگونه غذاها را معرفی خواهند کرد، نحوه ی بدرقه ی مشتریان را به چه صورتی انجام خواهند داد. مانند یک مشتری و از نگاه یک سوم شخص به او نگاه کنید. آیا از تعامل با او لذت می برید؟ بهترین رستوران های تبریز می توانند گزینه مناسبی برای بررسی رفتار یک گارسون حرفه ای باشند. پس سری به لیست رستوران های تبریز هم بزنید.

بهترین رستوران های تبریز

تماس چشمی بسیار مهم است.

در ارائه ی خدمات دوستانه، ارتباط چشمی حائز اهمیت بسیار است. متقاضی شغل باید قادر باشد در طول مصاحبه لبخند بزند، خوش برخورد باشد، تماس چشمی را به اندازه و متعادل برقرار کرده و حفظ کند. اگر نمی توانند در طول مصاحبه ارتباط چشمی مطلوبی با شما برقرار کنند، پس با مشتریان هم نمیتوانند.

فرصت صحبت بدهید.

پس از اتمام فرآیند مصاحبه، از آنها بخواهید اگر پرسش یا ابهامی دارند حتما با شما صحبت کنند. متقاضیان دارای عزت و اعتماد به نفس، به راحتی می توانند در مورد شغل مورد نظر، شرایط احراز و وظایف شغلی با شما صحبت کنند و سوال بپرسند.

آموزش از مهمترین اولویت های شما باشد.

مهم نیست در نهایت چه کسی را انتخاب و استخدام خواهید کرد؛ به گزارش سایت تبلیغات مشاغل، آموزش در حین کار ضروری است. پرورش و به روز رسانی مهارت کارمند، چیزی است که به شما کمک میکند بهترین پرسنل را استخدام کرده و بهترین پرسنل را تربیت و تحویل مشتری دهید!

 

 

دوست دارید شما هم تو لیست رستوران های تبریز حضور داشته باشید؟ اینجا کلیک کنید.

 

 

شرایط احراز شغل گارسونی

قدرت ایستادن طولانی مدت بدون احساس خستگی یا کج خلقی

انعطاف پذیری در کار و وظایف

مهارت های ارتباطی و کلامی قوی

حفظ تعادل بالا برای حمل آسان بشقاب، سینی، میز سرو غذا بدون افتادن ظرف ها

حفظ آرامش و کنترل هنگام روبرو شدن با مشتریان ناراضی

وظایف گارسون رستوران

ویژگی های یک گارسون حرفه ای و همه فن حریف

ظاهر مطلوب

گارسون ها اولین چهره ی رستوران هستند که مشتری با آنها مواجه می شود. ظاهر مطلوب، آراستگی، لباس مرتب، موهای آراسته برای ایجاد ذهنیت قوی بسیار مهم است. اولین تاثیر شما، آخرین تاثیر شما هم خواهد بود. لباس چروکیده یا کثیف و لک دار، موهای نامرتب، ریش بلند، ظاهر ناآراسته برای مشتریان چندان خوشایند نخواهد بود.

وقت شناس

گارسون خوب، گارسونی است که در زمان بندی و شیفت زمانی خود بسیار دقیق و وقت شناس باشد. کمی قبل از شیفت کاری خود در محل کار حاضر شود و تاخیر نداشته باشد. اهمیت به زمان و نظم، به صورت کاملا مستقیمی می تواند ارزش های اصلی برند رستوران شما را منعکس کند.

خوش خلقی، مهمان نوازی

گارسون حرفه ای، باید در زمان تعامل با مهمانان و مشتریان، از کلمات محترمانه، لحن شیرین و لبخندی دلنشین بهره جوید و با نهایت صبوری، ملایمت، دقت و ادب به سوالات و سخنان مشتری پاسخ دهد. لبخند، از مهمترین ویژگی های یک گارسون محسوب می شود و یک مزیت بسیار مهم است. گارسون بودن اصلا آسان نیست. در یک شیفت طولانی، پر از فشار و استرس، با وجود خستگی بتوانید همیشه لبخند زده و لحن پرمحبتی داشته باشید؛ قطعا آسان نبوده و کار هر کسی نیست. اما به مرور زمان متوجه خواهید شد که همین لبخند ملایم چقدر می تواند روی احساس مشتری تاثیر بگذارد. در نتیجه احتمال نارضایتی یا شکایت مشتریان کاهش پیدا خواهد کرد؛ اوقات زیباتر و شادتری را در رستوران شما خواهند داشت و هر چه مشتریان راحتتر و راضی تر باشند، قطعا استرس کاری شما هم کاهش پیدا می کند و شما هم خوشحال تر خواهید بود. پس هر لبخند کوچک، با چندین برابر تاثیر به خودتان برمیگردد.

شنوایی فعال

گارسون تعامل می کند، سفارش غذا و نوشیدنی را دریافت می کند، غذا را تحویل مشتری می دهد.

 

گوش دادن فعال

مهم‌ترین بخش کار یک گارسون، ثبت سفارش غذا و نوشیدنی است – به این معنی که شما باید مهارت‌های گوش دادن فعال عالی داشته باشید.  حتی اگر سفارش اولیه غذا را یادداشت کنید، مشتریان درخواست‌های اضافی خواهند داشت. به عنوان مثال، آنها از شما برای درخواست مجدد نوشدنی و سس‌های اضافی دارند. بدیهی است که شما تمامی این موارد را یادداشت نخواهید کرد، بنابراین بسیار مهم است که فعالانه گوش دهید تا بتوانید نیازهای مشتریان خود را برآورده کنید. می دانید بهترین گارسون ها در بهترین رستوران های تبریز فعالیت می کنند؟ حتما سری به لیست رستوران های تبریز بزنید.

وظایف گارسون رستوران

حافظه قوی

زمانی که مشتری سفارش می دهد، باید خوب به خاطر سپرده شود. مخصوصا زمانی که مشتری در حین سفارش، نکات و جزئیات ریز اما مهمی را هم خاطرنشان می کند اما درخواست اصلاح یا عوض کردن یک سفارش را دارد؛ این حافظه ی قوی شماست که رضایت مشتری را تضمین می کند. برای تضمین بیشتر، رستوران داران باید از اپلیکیشن های سفارش گیر اندرویدی استفاده کنند تا به محض دریافت سفارش، گارسون آنها را با برنامه به آشپزخانه ارسال نماید. بدین ترتیب سفارش های رستوران شما به خوبی و منظم سازماندهی خواهد شد.

شکیبایی و مشتری مداری

خیلی از ما، تجربه ی تعامل با مشتری های کم صبر، بی ادب یا بی حوصله را داشته ایم. گاهی مشتریان دق دلی و ناراحتی خود از مسائل دیگر را سر شما خالی می کنند. بهترین راهی که برای پاسخ به این افراد وجود دارد، صبوری و خوش رویی است. این نوع واکنش مشتری شما را آرام می کند؛ به شما فرصت حل مشکل را می دهد و شما می تواند به سرعت کنترل احساسات خود را بر عهده بگیرید.

توانایی سرعت در کارها

این تنها مشتریان نیستند که دوست دارند کارها سریع انجام شود. مدیریت هم می خواهد کارها سریعتر به اتمام برسد و در صورتی که شما نتوانید این انتظار را برآورده نمایید، قطعا شغل شما به خطر می افتد چون از لازمه های شغل شماست.

توانایی سازماندهی همزمان چند کار

برای خیلی از آدمها انجام چندین کار با هم تقریبا غیرممکن است. اما به عنوان گارسون، باید این توانایی را داشته باشید تا بتوانید در حالی که یک دسر برای یک میز سرو می کنید، سفارش نوشیدنی یک میز و غذای یک میز دیگر را با هم ساماندهی کنید. به گزارش سایت تبلیغات مشاغل، خیلی بد است از مشتریان بخواهید کارتان با مشتری دیگر تمام شود تا به سفارش آنها رسیدگی کنید. پس فراموش کردن خواسته مشتریان بسیار بی ادبانه است. حتی اگر از خاطرشان برود!

سرعت در حل مشکل

یک گارسون خوب باید قادر باشد فوری و با قدرت فکر سریع خود مشکلات را حل کند یا موقعیت های اضطراری را حل و فصل کند. اگر سفارشی با تاخیر انجام آماده شد، باید تواند با آرامش خود مشتری را راضی کند. اگر مشتری غذایی سفارش می دهد که تمام شده باید فورا بتواند مطابق سلیقه ی مشتری یک پیشنهاد غذایی جایگزین ارائه کند؛ یا در صورت صلاحدید برای پیشنهاد مناسب، سوالات دیگری از مشتری بپرسد.

مدیریت زمان

زمان و کنترل کردن آن یک مهارت مهم برای گارسون است؛ زمان آماده سازی غذاهای مختلف را بدانید و در حین آماده شدن سفارش به کارهای مهم دیگر هم برسید.

 

ترفند های موفقیت در شغل گارسونی

مراقب ظاهر خود باشید. تمیز و نظیف باشید؛ با لباس های لک شده و چروک حاضر نشوید.

به وضعیت جسمی و زبان بدن خود دقت کنید؛ مبادا خمیده باشید تا دست در جیبتان بگذارید.

همه افراد از نظر اجتماعی برای شما برابر باشند؛ بدون تبعیض با همه رفتار ملایم و شایسته داشته باشیدو

دانستن کامل و دقیق پیشنهادهای موجود در منو، برای ثبت سریع سفارشات این مسئله حائز اهمیت است.

یک گارسون فروتن، مسئولیت پذیر است و اگر قصوری در انجام وظیفه ی خود داشته باشد، عذرخواهی می کند.

صورتحساب را فقط زمانی که درخواست شد سر میز بیاورید و بدون اینکه منتظر پرداخت بمانید از میز دور شوید.

قبل از برداشتن ظروف از روی میز حتما از مشتریان بپرسید که آیا غذای خود را کامل کرده اند یا خیر. درست است که میز باید سریع و به موقع تمیز و مرتب شود، اما بدون اجازه گرفتن از مشتری نه! یک پیشخدمت باهوش و حرفه ای سوال می کند : آیا چیز دیگری نیاز دارید؟

حقوق گارسون رستوران

سخن پایانی

شغل گارسونی معمولا منابع آموزشی حرفه ای و رسمی ندارد؛ اما مهارت هایی که در سایت تبلیغات مشاغل خدمت شما ذکر شد، به گارسون ها کمک خواهد کرد در بهترین رستوران های تبریز و ایران مشغول به کار شده و موفق شوند. ممنون که تا اینجا با ما همراه بودید. اگر شما هم تجربه ای در زمینه ی شغل سالن داری و سالن کاری دارید یا پیشنهاد و انتقاد در خور توجهی در مورد این مشاغل دارید؛ می توانید از طریق نظرات با ما درمیان بگذارید. همچنین خاطر نشان می کنیم لیست رستوران های تبریز برای معرفی بهترین رستوران های تبریز در سایت قابل دسترسی می باشد.

 

خواندن 2331 دفعه

نظرها

  • Купить аттестат о среднем
    Купить аттестат о среднем

    http://www.lhotkanet.cz/galerie/profile.php?uid=73001
    http://ips-irk.ksworks.ru/index.php?subaction=userinfo&user=ybado
    http://nvkb.ru/forum/index.php/user/97642/
    http://avestalaw.ru/index.php?subaction=userinfo&user=imasuqi
    http://mtpkrskstate.ru/forum/user/193400/

    Где купить аттестат – это важный инструмент твоего развития. Воспользуйтесь нашем сервисом, чтобы быстро и без проблем приобрести документ, необходимый для продолжения учебы или получения работы. Наши опытные специалисты предоставляют высокое качество и защищенность предоставляемых услуг. Покупайте школьный аттестат у нас и открывайте свежие возможности для вашего образования и профессионального роста.

  • Аттестат купить окончание
    Аттестат купить окончание

    http://rtpsouth.com/UserProfile/tabid/69/userId/104703/Default.aspx
    http://flowerwheel.synology.me/dokuwiki/doku.php?id=premialniediplomany
    http://18.197.52.76/doku.php?id=premialniediplomany
    http://www.ironbodies.com/userinfo.php?uid=59843
    http://delphi.larsbo.org/index.php?qa=user&qa_1=iwyhivoni

    Купить аттестат за 9 – это существенный показатель вашего будущего. Воспользуйтесь нашим сервисом, чтобы быстро и без лишних усилий приобрести аттестат, необходимый для продолжения учебы или трудоустройства. Наши квалифицированные специалисты предоставляют отличное качество и дискретность предоставляемых услуг. Покупайте свидетельство об образовании у нас и обнаруживайте новые перспективы для вашего образования и профессионального роста.

  • Robertcax
    Robertcax

    В нашем мире, где аттестат - это начало успешной карьеры в любой отрасли, многие пытаются найти максимально простой путь получения образования. Необходимость наличия официального документа об образовании переоценить просто невозможно. Ведь именно диплом открывает дверь перед любым человеком, который желает начать профессиональную деятельность или учиться в университете.
    Предлагаем очень быстро получить этот необходимый документ. Вы сможете заказать аттестат старого или нового образца, и это становится выгодным решением для всех, кто не смог завершить образование или утратил документ. Аттестаты производятся с особой аккуратностью, вниманием к мельчайшим элементам, чтобы в итоге получился документ, полностью соответствующий оригиналу.
    Превосходство этого подхода заключается не только в том, что вы сможете быстро получить аттестат. Процесс организовывается просто и легко, с профессиональной поддержкой. Начав от выбора подходящего образца аттестата до правильного заполнения личных данных и доставки в любое место России — все под абсолютным контролем наших мастеров.
    Для всех, кто ищет быстрый способ получить требуемый документ, наша компания может предложить отличное решение. Купить аттестат - это значит избежать продолжительного обучения и сразу переходить к своим целям: к поступлению в университет или к началу успешной карьеры.

    http://prema-attestats.ru/

  • Michaelspaph
    Michaelspaph

    As Mike Johnson tries to pass billions of dollars in aid to Ukraine, Israel and Taiwan, he’s having to put his own job on the line
    blacksprut
    Johnson moving ahead with Ukraine aid bill despite pressure from hardliners
    US Senate kills articles of impeachment against Homeland Security Secretary Alejandro Mayorkas
    Ex-Trump attorney asked if he thinks Trump should testify. Hear reply 1:29
    https://bs-gl.org
    Analysis Some House Republicans need this reminder that Russia is not their friend
    Viewers called in with Trump trial questions. Maggie Haberman answered 1:50
    If Trump testifies at NY criminal trial, prosecutors want to use his past legal run-ins to discredit him to jury
    Fact check: Donald Trump attacks Jimmy Kimmel for something Al Pacino did
    blacksprut
    https://bs-gl.org

  • Matthewrep
    Matthewrep

    https://www.filial-svetliachok.ru/e/290
    http://diplom2msk.ru.net/populyarnye-spetsialnosti/index.html
    https://rabota-vakansii-spb.ru/job.php?s=%C3%84%C3%A8%C3%B0%C3%A5%C3%AA%C3%B2%C3%AE%C3%B0
    http://maker-market.ru/svidetelstvo-o-brake/index.html
    http://cool-horo.ru/goroskopy-na-god/simvol-2016-goda-krasnaya-ognennaya-obezyana.html
    постановляется вопросом для многих, кто встречается со потребностью получить официальное удостоверение о учебе.
    Современные технологии или развитие онлайн рынка позволяют обнаружить множество вариантов для покупки документа.
    Однако, отбор надежного поставщика превращается важным аспектом этого процедуры.
    Некоторые фирмы предлагают изготовление документов с минимальными затратами от заказчика, однако не всегда качественные характеристики таких документов удовлетворяет требованиям.
    Необходимо выбирать гарантированные или рекомендуемые ресурсы, где именно доступно заказать аттестат с засвидетельствованным качественными характеристиками или подлинностью.
    В то же время, стоит учитывать не только стоимость, но представление компании, отзывы пользователей и возможность получать консультацию до покупкой.
    Правильный отбор поможет избавиться негативных последствий действий или гарантирует достоверность в имеющейся необходимого документа.

  • VlasovOlegsRoR
    VlasovOlegsRoR

    SEO solutions are the unsung heroes of the digital era, providing enterprises with the instruments and strategies to shine brightly in the expansive realm of online information. By dipping into the capability of effective search term aiming, superior backlink attainment, and information optimization, these services guarantee that a site is not just apparent, but emerges as a beacon of applicability and power in its sector. The allure of SEO lies in its capacity to naturally lift a brand's presence, attracting in spectators truly intrigued in what's on presentation, and generating meaningful engagements that guide to enduring ties.

    In a world where online standing often commands victory, having a tailored SEO plan is similar to having a primary key to the digital urban. Every adjustment and change made by SEO experts isn't just about appeasing formulas, but more importantly, about grasping and serving to individual actions and necessities. The conclusive aim? To cooperatively merge a company with its ideal audience, promoting development, belief, and long-term victory. In this attempt, SEO services prove to be not only beneficial, but indispensable.



    Telegram: @exrumer
    https://XRumer.art
    Skype: XRumer.pro

  • StephenNaf
    StephenNaf

    Приветики!
    Наши услуги помогут вам приобрести диплом ВУЗа с доставкой по всей России и без предварительной оплаты - это быстро и надежно!
    http://saksx-attestats.ru/
    Поможем Вам купить диплом Вуза России недорого, без предоплаты и с гарантией возврата средств
    Наша компания поможет вам купить диплом ВУЗа с гарантией качества и доставкой в любой регион России!

  • Pedrobleby
    Pedrobleby

    http://new.ogbpouvmk.ru/students/educational-resources/ - - Это вариант достать официальный документ по окончании образовательного учреждения. Свидетельство открывает двери к последующим карьерным перспективам и профессиональному росту.

  • Tommyinwah
    Tommyinwah

    Завоевание сертификата о высшем образовании является важным этапом в жизни многих людей, позволяя возможности к перспективным шансам и путям.
    Однако, ни в коем случае все время процесс обучения в университете доступно или соответствует по различным причинам.
    В таких обстоятельствах задание о том, где купить диплом, становится актуальным.
    Нынешние технологические достижения и виртуальный рынок предоставляют разные варианты для покупки документа, впрочем существенно отбирать надежных поставщиков, обеспечивающих качество и достоверность сертификата.
    При условии отборе следует обращать внимание не только на цену, но также на представление компании, отзывы покупателей и возможность получения совета.
    http://newsofmebel.ru/page/2 купить диплом РІ первоуральске - означает вкладывать в будущее, поэтому выбор компании нужно рассматривать тщательно.

  • ShaneWex
    ShaneWex

    Доброго всем дня!
    Приобретите российский диплом с гарантированной подлинностью и доставкой в любую точку страны без предварительной оплаты - надежно, выгодно, безопасно!
    http://russa24-attestats.com/

Top
We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. More details…